Najczęściej zadawane pytania
-
1. Gdzie można odebrać zakupiony towar?
Prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową. Towary wysyłane są firmą kurierską DHL na wskazany przez Państwa adres na terenie Polski.
2. Czy podane na stronie ceny zawierają podatek VAT? Tak, wszystkie podane na stronie ceny zawierają 23%-wą stawkę podatku VAT.
3. Czy oferowany towar jest nowy. Tak. Sprzedajemy WYŁĄCZNIE produkty nowe, oryginalne, pochodzące z polskiej dystrybucji, opatrzone gwarancją producenta.
4. Ile kosztuje wysyłka? Koszt wysyłki uzależniony jest od wagi, wymiarów, oraz specyficznych cech zamawianego towaru. Informację o koszcie zawsze znajdą Państwo w koszyku przed zatwierdzeniem zamówienia.
5. Ile zapłacę za przesyłkę kilku produktów ? Koszyk w naszym sklepie automatycznie sumuje wagę kolejnych produktów i dostosowuje koszt wysyłki do wagi i gabarytu zamówienia. Np.: standardowa paczka DHL do 30 kg może zmieścić do 5 baterii.
6. Jak długo trzeba czekać na zamówiony produkt? Do 48 godz. jeśli towar jest w magazynie. W przypadku towarów "na zamówienie", czas oczekiwania każdorazowo ustala pracownik sklepu i informuje o tym klienta.
7. Czy produkt dostępny w magazynie mogę otrzymać na następny roboczy dzień ? Tak. Na wszelki wypadek proszę telefonicznie potwierdzić dostępność, zamówienie do złożone do 13 z opcją płatności przy odbiorze lub payu.
8. Jak można zapłacić za zamówiony towar? Za towar zapłacić można przelewem, Payu lub za pobraniem. W przypadku złożenia zamówienia na bardzo nietypowe lub trudno dostępne produkty, sklep zastrzega sobie prawo do pobrania zaliczki celem rozpoczęcia realizacji zamówienia.
9. Jak długo trwa potwierdzenie płatności przez bank w przypadku płatności przelewem Najczęściej na drugi dzień po płatności mamy już potwierdzenie, wysyłka towaru nastąpi w dniu kolejnym
10. Czy muszę się rejestrować przed złożeniem zamówienia? Nie. Potrzebujemy tylko podstawowe dane do wysyłki i kontaktu.
11. Czy można sprawdzić zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi? Zawartość paczki można sprawdzić dopiero po uiszczeniu opłaty. Dlatego: jeśli paczka nosi ślady uszkodzenia proszę jej nie odbierać. Po uiszczeniu opłaty, kurier powinien poczekać, aż klient dokona oględzin przesyłki. Jeśli natrafiłeś na jakieś uszkodzenia sporządź protokół szkody z kurierem i skontaktuj się z nami.
12. Co zrobić, gdy kurier dostarczył przesyłkę uszkodzoną? Nie należy odbierać przesyłki od kuriera w przypadku, gdy są widoczne ślady uszkodzenia opakowania zewnętrznego. Jeśli odebrałeś przesyłkę i uszkodzenie stwierdziłeś po rozpakowaniu jej - sporządź protokół szkody z kurierem i skontaktuj się z nami
13. Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie?Tak. Na każdym etapie zamówienie.