Koszt i sposób dostawy
Koszt dostawy jest uzależniony od wagi i gabarytu Twojego zamówienia. |
Odbiór osobisty w punktach DHL Zobacz punkty odbioru |
Przesyłka kurierska w dniu zamówienia lub następnego dnia |
|||
---|---|---|---|---|---|
Paczki do 30kg | |||||
Baterie łazienkowe |
Przyciski spłukujące |
Syfony i zawory |
Prysznice i akcesoria łazienkowe |
Od 19zł 400 miejsc odbioru |
Od 29zł |
Paczka niewymiarowa | |||||
Stelaże podtynkowe |
Umywalki do 50cm |
Długie zestawy natryskowe |
Odpływy liniowe |
Od 19zł* 38 miejsc odbioru |
Od 39zł |
Mała paleta do 50kg | |||||
Zestawy |
Miski |
Zlewozmywaki |
Umywali ponad 50cm |
Od 39zł* 38 miejsc odbioru |
Od 59zł |
Paleta do 100kg | |||||
Wanny |
Kabiny prysznicowe |
Brodziki |
Meble łazienkowe |
brak możliwości | Od 139zł |
Paleta duża | |||||
Wanny narożne |
Duże Kabiny |
Płytki i podłogi |
Duże Meble |
brak możliwości | Od 159zł | Paleta bardzo duża |
Wanny z hydromasażem |
Wanny wolnostojące |
Kabiny parowe |
Baseny |
brak możliwości | Od 299zł |
*Dotyczy wybranych lokalizacji |
Punkty odbioru osobistego DHL
Produkty zakupione u nas możecie Państwo odbierać w punktach DHL Parcel w całej Polsce
Spośród 400 punktów odbioru osobistego 38 przyjmuje palety. Sprawdź na poniższej mapce czy punkt który wybrałeś świadczy taką usługę.
Odbiór przesyłki od kuriera
Zalecamy sprawdzenie otrzymanej przesyłki w obecności kuriera.W przypadku stwierdzenia uszkodzeń - spisanie Protokołu Szkody.
Wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone.
Protokoły Szkody sporządzone podczas przyjęcia dostawy jednoznacznie wskazują, że szkoda powstała podczas transportu. Ubezpieczyciel w 100% rozpatruje je pozytywnie.
Protokoły sporządzone po wyjściu kuriera są nieskuteczne. Art. 76 pkt.4 PP (poniżej) nakłada na odbierającego obowiązek udowodnienia, że szkoda powstała podczas transportu a nie w czasie składowania w domu. Co w praktyce jest niemożliwe.
Art. 76 Prawa Przewozowego
Przyjęcie przesyłki przez uprawnionego bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia, chyba że:
1) szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez uprawnionego;
2) zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika;
3) ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika;
4) szkodę niedającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem